Jak dla mnie 2 najlepsza, potem 3 czyli ta, potem 1, no i reszta w kolejności 5, 4.
jedynka i 2 najlepsza w trójce już nieralistyczne śmierci a w 1 i 2 początek był spoko karambol i samolot a w 3 te nieralistyczne śmierci na rollercoasterze mnie nie przekonały i jeszcze w 1 i 2 były w miare normalne zgony ale od trójki już strasznie nierealistyczne 5/10